Mili goście

czwartek, 21 marca 2013

No i gdzie ta wiosna?


 "Przyjście wiosny"

Naplotkowała sosna
Że już się zbliża wiosna.
Kret skrzywił się ponuro:
-Przyjedzie pewno furą…
Jeż się najeżył srodze:
-Raczej na hulajnodze.
Wąż syknął :-Ja nie wierzę,
Przyjedzie na rowerze.

Kos gwizdnął: -Wiem coś o tym,
Przyleci samolotem.
-Skąd znowu –rzekła sroka-
Ja z niej nie spuszczam oka
I w zeszłym roku w maju
Widziałam ją w tramwaju.
-nieprawda! Wiosna zwykle
Przyjeżdża motocyklem.

-A ja wam dowiodę,
Że właśnie samochodem.
-Nieprawda bo w karecie!
W karecie? Cóż pan plecie?
Oświadczyć mogę krótko,
Że płynie właśnie łódką!

A wiosna przyszła pieszo.

Już kwiatki za nią spieszą,
Już trawy przed nią rosną
I szumią –Witaj wiosno.

                                                                        Jan Brzechwa

Myślę, że tegoroczna wiosna nie dość , że idzie na piechotę to jeszcze wpadła w jakąś zaspę i nie może się z niej wydostać. Ale przyjdzie na pewno i to jest pocieszające. Ja postanowiłam, że pomimo aury za oknem, która nastraja bardziej bożonarodzeniowo niż wielkanocnie, biorę się za przystrajanie mojego gniazdka. LadyDi tak mi wjechała na ambicję swoimi porządkami, że ja się zabrałam ostro do roboty. Wszystkie kąty posprzątane, więc można się zabrać do dekoracji.

 Oto efekty:

Wieniec nr 1



 

Wieniec nr 2


 



 Moje pisanki w roli głównej.

Wiosenne pozdrowionka.

 



12 komentarzy:

  1. Pisanki ładnie prezentują się na tej gałęzi,a wianeczek z papierowej wikliny do całości dekoracji pięknie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczynam wiosenno świąteczne porządki....
    Tylko pogoda nie zachęca do tego.....

    Ps jeśli lubicie gry planszowe zapraszam na wiosenne giveaway do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wiosennie i świątecznie:):) czekamy razem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie zima, właśnie pada śnieg, mroźno jak w styczniu, hm... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Podziwiam Cię za cierpliwość! Gdybym ja miała owijać pisanki tak starannie sznureczkiem, to zwariowałabym po trzech minutach :) :) :) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna jest u Ciebie:)Musisz ją uwolnić!Śliczności zrobiłaś♥

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się wyleguję w łóżku ;) cóż nie było śniegu na Boże Narodzenie, to będzie na Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej
    dzięki za wpis o niejadku nie widzę Twojego adresu @ możesz mi podać??? chciałam o coś zapytać

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ... a ja spokojnie czekam na święta i nie będę robić nic na siłę... Wieńce prezentują się bardzo ładnie- piękna, wiosenna ozdoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)