Mili goście

wtorek, 26 marca 2013

Pisanki odsłona druga.

Witam ponownie, widzę,że grono Obserwatorów powoli się powiększa, więc chyba to moje produkowanie się ma sens. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy zestaw pisanek. Zainspirowała mnie do ich wykonania Kasia z Kreatywnego życia i jej kursik. Styl inny, ale każdy ma swoje gusty. Mam nadzieję, że moja wersja pisanek też Wam się spodoba. W koszyczku, oczywiście mojej roboty prezentują się tak.


Pisanki są sporawe, więc chyba postawię je jako dekorację samą w sobie.



Na tym już chyba skończę moje dekoracje świąteczne. Pozdrowionka

24 komentarze:

  1. Pięknie się prezentują w takim zestawieniu kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama się zdziwiłam:)

      Usuń
  2. No, no pięknie wyszły :):):) Uroczo wyglądają w koszyczku, na sianku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz na nie patrzę to chyba faktycznie lepiej im będzie na sianku niż osobno.:)

      Usuń
  3. fajne kolorki, które do siebie pasują i chyba na topie.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Nie wiem czy na topie, ale moje ulubione.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci wyszły te jajeczka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Bardzo mi się takie jajka podobają, ale jakoś nie miałam odwagi, żeby spróbować takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi ,one tylko tak skomplikowanie wyglądają, ja też długo się nie mogłam za nie zabrać.

      Usuń
  8. Piękne! Ale się napracowałaś.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły pisaneczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jaja! Bardzo fajne kolory. Koszyczek jest śliczny. Wszystko razem wygląda super:)Można zacząć świętować:))
    Odpowiedziałam na Twoje pytanie na moim blogu. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEPIĘKNE JAJKA!
    wesołego alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są te jaja.:)Kolory idealnie dobrane;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy wchodzę do Ciebie na poszczególne posty to widać od razu wszystkie komentarze.Jeżeli u mnie jest inaczej to może kliknęłam coś niechcący w ustawieniach:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyszły jajeczka. Piekne kolory !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory! Pięknie wyglądają Twoje pisanki:) Dziękuję za życzenia. Ja również Tobie życzę ciepłego i radosnego świętowania Wielkiej Nocy:) Buziaki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne pisanki!!!
    wiosennych i radosnych Świąt życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Weronika, przygotowana jesteś na Święta na 100% Życzę aby były radosne i pełne miłości,
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałej Wielkanocy, wiosny w sercu dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)