Mili goście

piątek, 8 marca 2013

Pisanki

Witam ponownie, dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje pierwsze w życiu "pisanki". Bardzo długo zbierałam się żeby je zrobić. Zawsze miałam jakąś wymówkę, chyba dlatego że nie czułam tematu. Dzisiaj nadejszła wiekopomna chwila, pomyślałam sobie, że to przecież nie całki (przez które nomen omen zrezygnowałam z politechniki) więc na pewno  dam radę. Czy dałam to już sami osądźcie.

Jak na pierwszy raz to chyba całkiem nieźle?
Do kompletu powstało także coś z mojej ukochanej wikliny papierowej. Także świeżynka, mój pierwszy koszyczek z rączką.
Pozdrowionka

8 komentarzy:

  1. Śliczne pisanki zrobiłaś,nie widać że to pierwszy raz:)Koszyczek uroczo się prezentuje,pięknie będą wyglądały Twoje święta:)Pozdrawiam serdecznie.
    Usuń proszę weryfikację obrazkową jeśli możesz,to skutecznie odstrasza od dodawania komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, tylko mi powiedz kochana jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdź w ustawienia,potem w posty i komentarze,tam jest włączyć czy wyłączyć weryfikacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że sama sobie poradziłaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki i koszyczek super! Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś kombinowałam z papierową wikliną- nawet mam do tej pory w szafce w łazience takie pudełko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)