Mili goście

niedziela, 17 marca 2013

Wazon w nowej odsłonie.DIY


Witam, dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak przeprowadziłam metamorfozę starego wazonu, który nijak nie pasował mi do żadnej dekoracji. Główny bohater przed zabiegiem wyglądał tak:
                                                       
Za pomocą sznurka jutowego i kleju na gorąco obklejałam wazon miejsce przy miejscu.
Po obklejeniu wazonu do pożądanej wysokości stwierdziłam, że kolor mnie nie satysfakcjonuje. Pomalowałam jeszcze sznurek bejcą w kolorze palisander.

Jak się już tak rozkręciłam to postanowiłam tym samym sposobem zmienić słoik po kawie. Efekt końcowy wygląda tak;



Tak prezentuje się mój zestaw w pełnej krasie:


Jak widzicie jest to dobry, prosty sposób na zmianę starych bibelotów i każdy może to zrobić u siebie w domu. Pozdrowionka






































4 komentarze:

  1. Fajny pomysł z wazonami, a u mnie jajeczka okręcone sznurkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zmianę!
    Dziękuję za wizytę, pozdrawiam serdecznie, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło,uwielbiam takie zmiany:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)