Mili goście

wtorek, 9 kwietnia 2013

Kwiatki kanzashi.

Witam ponownie. Dzisiaj postanowiłam pożegnać swoje ozdoby wielkanocne. Posprzątałam wszystko do pudła i nagle zrobiło się jakoś pusto. Zainspirowana przez Grodzie z Kuźni Upominków  zrobiłam moje pierwsze w życiu kwiatki z materiału japońską techniką kanzashi. Brakuje im trochę regularności, ale i tak jestem zadowolona.















Wiem, wiem, zdjęcia niskiej jakości, ale nie można być we wszystkim dobrym, a fotograf
 ze mnie jak z koziej...
Pozdrowionka

17 komentarzy:

  1. Przecudnie wyglądają;)Te białe w białych pojemniczkach-doniczkach są bardzo gustowne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna dekoracja. Kwiatuszki są tak urocze, że napatrzeć się nie mogę ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze nie słyszałam o tej technice, ale bardzo fajne te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj,kozia... takich zdjęć by nie zrobiła:D Bardzo ładne te kwiaty, a jak pachną!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszły ci te kwiatuszki,na pewno stanowią piękną dekorację w twoim domu-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!! Co do regularności. Ktoś mi kiedyś powiedział (chodziło o haft co prawda - ale rada mi się spodobała): Nie rób tak dokładnie bo ma być widać że były robione ręcznie ;p Piękne kwiatki :) dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw białych kwiatów na pierwszym zdjęciu :).
    Zgadzam się z opinią Qsloncu, wartością rękodzieła jest jego niepowtarzalność...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne !!! Wyglądają uroczo i są piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Nie znam tej techniki, ale chętnie podpatrzę jak się je robi:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby jeden kwiatuszek a ma tyle uroku, a dodam, że przepiękne wszystkie.Już nadrabiam moje zaległości u Ciebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze że jesteś zadowolona,bo kwiatuszki śliczne jak nie wiem co!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszły te kwiatki, nie widać, że robione po raz pierwszy. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Te białe kwiaty są przecudne:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam ja też zaczynam tą techniką robić. Jeszcze dziś wstawię zdjęcie na bloga swoich prac,ale już się zakochałam w tych kwiatkach :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)