Mili goście

czwartek, 4 kwietnia 2013

Naszyjnik (chyba).

Witam ponownie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój świeżutki zestaw "biżuterii", chociaż może to za dużo powiedziane.Jak zwał tak zwał , zobaczcie sami. Zestaw powstał ze starego t-shirta. Pocięłam, ponaciągałam, pozszywałam  i wyszło takie coś.




Ale za mnie gapa, o mało nie zapomniałam. Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka, dostałam wyróżnienie.

                            Kwiatowy Dywanik obdarował mnie wyróżnieniem
Serdecznie dziękuję, jak tylko będę miała więcej czasu odpowiem na pytania i wytypuję swoich faworytów. Pozdrowionka


12 komentarzy:

  1. Rewelacja i jaki kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywna jesteś kochana :) I nikt ci tego nie zabierze !!!
    SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest sztuka,żeby powyginać,pozawijać i zrobić coś fajnego;)Tobie się udało,brawo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy-super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne:) Można założyć na szyję zamiast apaszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i piękny kolor!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystkie wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pomysł miałaś!!! świetny!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :)) bardzo lubię taką biżu. Twoja ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)