Mili goście

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

O kolorach.

Witam. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje najnowsze dzieło (to chyba za dużo powiedziane), koszyczek z wikliny papierowej i różyczki z bibuły w kolorach dla babciów (dosłownie) i dziadków. Już wyjaśniam o co chodzi. 
Moja córcia dzieli kolory na następujące: 
różowy - oczywiście dla dziewczunków (znowu dosłownie)
niebieski - dla chłopców
żółty i pomarańczowy - dla mamów
czarny, brązowy i zielony - dla tatów
czerwony i biały - dla babciów
szary - dla dziadków. 
To teraz popatrzcie czy się wszystko zgadza.


Jutro pędzę po różową bibułę, bo córcia zażyczyła sobie różyczki dla dziewczynków. 
Pozdrowionka

11 komentarzy:

  1. super są takie słowne powiedzonka naszych dzieci,ja je zapisuje,żeby później jej przeczytać jak już dorośnie-różyczki piękne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, na patriotyczną nutę Ci wyszły, pozdrawiam i gratuluje talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki w kolorach dla babciów śliczne, a koszyczki zawsze budzą mój zachwyt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mama nie masz wyboru musisz córci zrobić różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Ninula mówi Fafczyna- dziewczyna, fłopat- chłopak więc gdzie te kwiaty dla nich? urocze kwiaty pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bukiet,a Ja tak nie umiem:( Musze się podszkolić,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki kolor dla ciociów i wujków? :)
    Fajne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te dzieciaki;)Bukiecik śliczny...i patriotyczny;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)