Mili goście

piątek, 12 kwietnia 2013

Róże.

Witam, na wstępie bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami. Ogromnie mnie motywują do dalszej pracy. 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje różyczki z bibuły (miały być z krepiny, ale w mojej metropolii takowej nie mogę dostać) w rożku z wikliny papierowej. Daleko im chociażby do tego co pokazuje Pozytywnie zakręcona Weronika czy Danusia i wiele wiele innych, ale trening czyni mistrza i jeszcze wszystko przede mną. Dosyć tego ględzenia pokaz czas zacząć.




Troszkę gołe wyszły , aż się prosi o jakąś rafię czy coś w tym stylu, niestety natenczas nic takiego nie posiadam, więc musi tak zostać. 










Pozdrowionka

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie są śliczne i jak to Twoja praca,to nie wiem jak będą wyglądać jak dojdziesz do wprawy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, czapki z głów! Ja też zaczynałam uczyć się zwijać różyczki na zwykłej bibule i moje nawet w połowie nie były tak piękne, jak Twoje! A tym bardziej szacunek dla Ciebie, że na takiej bibule strasznie ciężko i trudno jest zrobić różyczkę, bo trzeba uważać, żeby się nie rozrywała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet bym nie pomyślała że z bibuły też mogą wyjść takie ładniutkie,super,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż napisać mogę.... niesamowite różyczki :) Cały rożek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Nic dodać nic ująć :) BRAWO ...

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe bądź taka skromna! Niczego im nie brakuje, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kwiatki:) Widzę,że robisz wszystko, żeby przywołać wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana różyczki są śliczne!!!
    I już nowa konkurencja rośnie:))))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyczki są świetne! Nominowałam Cię w zabawie LIEBSTER BLOG. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne....misterna robota ..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są ! bardzo starannie wykonane ,ciekawa jestem czy trudno się je robi,chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne,bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)