Mili goście

sobota, 6 kwietnia 2013

Wyróżnienie Liebster



Witam serdecznie. Jak już wcześniej pisałam dostałam parę dni temu wyróżnienie od Kwiatowego Dywanika , za które bardzo dziękuję.




Zasady wyróżnienia są następujące: 

„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Oto pytania od Kwiatowego  Dywanika:

1.Ulubiony kwiat?           Konwalie
2.Miasto czy wieś?          Wieś
3.Brakuje mi...?             Słońca
4.Radio czy telewizor?    Radio
5.Zawsze mam przy sobie...?  ?
6.Nie lubię...?                Bananów
7.Miesiąc Twoich urodzin?  Luty
8.Ulubiona potrawa?         Pomidorowa
9.Szczęśliwa liczba?         13
10.Tęsknie za...?            Wiosną
11.Serce czy rozum?       Serce


Oto lista blogów, które chciałabym wyróżnić:
Moje pytania do wyróżnionych:
  1. Kawa czy herbata?
  2. Lato czy zima?
  3. Ulubiona książka.
  4. Ulubiony film.
  5. Mieć czy być?
  6.  Rok urodzenia.
  7. Ulubiony kolor.
  8. Rozśmiesza mnie...
  9. Wzrusza mnie...
  10. Marzę o...
  11. Boję się...

Pozdrowionka

7 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie, jest mi bardzo miło, że mnie doceniłaś. Jako, że jest to moje kolejne wyróżnienie pozwolę sobie odpowiedzieć tutaj.
    1. i kawa i herbata
    2. lato,
    3. jest wiele, może Alchemik,
    4. jest wiele , nie potrafię wskazać jednego,
    5. być,
    6 w tym wieku nie pyta się kobiety o wiek , hi hi hi
    7. biały, czarny, zielony,
    8. dobra komedia,
    9. niedola i choroba dziecka i ludzi
    10. o wielu rzeczach, ostatnio o wiośnie,
    11. choroby dzieci
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję:) Jestem już posiadaczką (trzykrotną) tego wyróżnienia, co nie zmienia faktu, że jest mi bardzo miło. Pozwolę sobie odpowiedzieć tutaj na Twoje pytania a u siebie na blogu przy okazji napiszę, że zostałam przez Ciebie wyróżniona.
    Kawa czy herbata?
    Kawa :)
    Lato czy zima?
    Lato:)
    Ulubiona książka.
    "Mały Książę"
    Ulubiony film.
    "Dirty Dancing"
    Mieć czy być?
    Być
    Rok urodzenia.
    1979 :)
    Ulubiony kolor.
    Różowy :)
    Rozśmieszają mnie...
    dowcipy mojego M. :)
    Wzrusza mnie...
    nieszczęście ludzi
    Marzę o...
    własnym domku :)
    Boję się...
    szpitali

    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło! :)

    1. Kawa
    2. Lato
    3. Katarzyna Grochola - "Trzepot Skrzydeł"
    4. "Spacer w chmurach"
    5. Być
    6. 1970, ale czuję się max na 1989 :)
    7. Seledyn
    8. Mój najmłodszy syn (jego dowcipy) :D
    9. Psy w schroniskach
    10. Wakacjach na Lazurowym Wybrzeżu
    11. Wysokości

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za nominacje.

    1. Kawa kawę, kawą pogania :)

    2. Banalne upalne lato …

    3. O to miejsce Oskar i Pani Róża bija się z Małym Księciem

    4. Jest ich wiele a jednocześnie bardzo mało …. Ale zawsze na pytanie o ulubionym filmie przychodzi mi na myśl „Efekt motyla” szczególnie pierwsza cześć.

    5. Być - bez wątpienia i to być sobą. Kiedyś postawiłam na to moje całe życie i dziś się cieszę że miałam wtedy tyle odwagi i siły aby zawalczyć o bycie sobą.

    6. Poczekaj niech policzę 2013-18= ??? :D

    7. Kiedyś czerwony bo dodawał mi energii do działania dziś subtelny róż który bardziej do mnie pasuje. Ale przede wszystkim biały jako podstawa i tło do wszystkiego.

    Bo od białego płótna wszystko się zaczyna

    8. Najbardziej moja córa i jej wygłupy :)

    9. Szczęśliwe zakończenia złych historii

    10. że usiądę wieczorem na wyśnionej kanapie w dokończonym M (które już mam w myślach) po pracowitym dniu z gromadką moich dzieci, szkoła, dom, kuchnia i to uczucie że w każdym kącie mojego domu, w każdej myśli i w każdym centymetrze mojego ciała jest o stokroć więcej szczęścia i miłości niż mogłabym sobie kiedykolwiek wymarzyć ….

    11. że zamiast się spełnić to się wszystko rozpierdyknie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)