Mili goście

środa, 3 kwietnia 2013

Zestaw łazienkowy.

Witam wszystkich po świętach. Dziękuje za wszystkie życzenia. 
Jak tam wasze samopoczucie po świątecznym obżarstwie i leniuchowaniu? U mnie nie najlepiej, jak nic parę kilo poszło w boczki.
Ale co zrobić? 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak rozrósł się mój zestaw łazienkowy. Powróciłam do wikliny papierowej. Do świeczników dołączyła osłonka na doniczkę.

Razem prezentują się następująco.
Przybył również koszyczek na kosmetyki.
Łazienka już udekorowana moją papierową wikliną ,więc biorę się za resztę pomieszczeń.
 Zanim  to nastąpi to pokażę Wam jeszcze poświąteczne fotki, tym razem zrobione u mamy, ale z moimi pisankami w roli głównej.



Do następnego spotkania. Pozdrowionka

17 komentarzy:

  1. Te Twoje wyplatanki są super:)A jakie praktyczne! Ja pleść to umiem tylko warkocze no i czasami bzdury :))Ale jeszcze wszystko przede mną. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te świeczniki!
    Misterna robota.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po WYRÓŻNIENIE
    na Kwiatowy Dywanik:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło w tym Zakręconym Świecie! Ja również jestem "pleciugą", więc pokrewnie pozdrawiam ;)
    bZuzia
    P.S. Gratuluję wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki zestaw:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie pomyślane. Ja próbowałam pracy z wiklina papierową ale jakieś koślawce mi wyszły. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz talent dziewczyno! ja tam sklecę tylko serducho z tej wilkiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow zazdroszczę cierpliwości w pleceniu .... Wygląda wspaniale ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiklinowe koszyki! Niestety mój narzeczony ich nie cierpi dlatego do nowego mieszkania mogę zabrać tylko te, które już posiadam czyli jakieś 8 :D
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę umiejętności robienia takich koszyczków... są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny komplet-ja również jestem w trakcie robienia kosmetyczki z kilku koszyków do łazienki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)