Mili goście

czwartek, 9 maja 2013

Parasolnik

Witam, długo mnie nie było, po prostu pogoda nie pozwalała marnować czasu w domu. Wieczorami udało mi się stworzyć jeden z większych projektów - parasolnik. Główny bohater powstał ze starego kwietnika i wikliny papierowej. Nie jestem z niego do końca zadowolona, zawsze tak mam jak sobie coś zaplanuję. Najlepiej wychodzą mi spontany, jak mam plan to zawsze coś nie wyjdzie tak jak chciałam. Dosyć tego gadania. Oto mój parasolnik.
  
















 A tak wyglądał kwietnik, z którego powstał.


        Parasolnik zgłaszam na Wyzwanie na maj - Recyklingowo w Klubie Twórczych Mam

Pozdrowionka

21 komentarzy:

  1. Cudo:) Duuuża praca:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że zdolna kobietka z Ciebie,ślicznie wyszedł:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie rewelacja!!Wpadłaś na genialny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny parasolnik-fantastyczny pomysł.Pozdrawiam wiosennie z deszczowego Wejherowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Recykling pierwsza klasa :)) A jaki funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy kształt, podoba mi się :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tobie wyszedł ten parasolnik. Ja nie wiem, jaki był plan, ale efekt jest niezły! To, że wyszło coś tam nie tak, jak miałaś w głowie, to wiesz tylko ty... :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo pomysłowa. Świetnie połączyłaś kwietnik i wiklinę. Jestem pod wrażeniem. parasolnik wygląda bardzo ładnie. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. parasolnik w tym kraju to dobra rzecz;)
    pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem-fascynuja mnie apierowe plecionki,ale cgyba nie na moje nerwy!Świetna robota-koszyczki też cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt rewelacyjny!
    pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysl i wykonanie,rewelacja!
    P.s. Dziekuje za przemily komentarz na moim blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny!Miałaś świetny pomysł,wykonanie extra♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Szok, taka duża forma! Moim zdaniem wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu jesteś z niego niezadowolona, przecież wygląda super! Fajny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim Candy.
    T.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)