Mili goście

piątek, 24 maja 2013

Recyklingu ciąg dalszy...

Witam, bardzo dziękuję za życzenia pod poprzednim postem.
 Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić swoim nowym lampionem.
Przeglądając Wasze blogi wielokrotnie napotykałam piękne lampiony i postanowiłam sobie też jakiegoś sprawić. Najprościej było by udać się do sklepu i nabyć jakieś cacko, ale po pierwsze to musiałoby się wiązać z wyprawą do miasta, a po drugie nie było by satysfakcji ze zrobienia czegoś z niczego. Tadam, oto lampion ...











Tak wygląda za dnia...









Na koniec zdradzę, z czego powstał. Znalazłam ma strychu dwa abażury (okropne) i zabrałam się do pracy.
Co Wy na to? Podoba się Wam, bo mi tak a to się rzadko zdarza. Pozdrowionka

20 komentarzy:

  1. To jest kolejny przykład na to,ze nam nie wolno nic wywalać;))Super!Ten splot daje świetne efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lampiony a zapalone wyglądają cudnie:)Ja też nigdy nic nie wywalam, bo takie chomikowanie nigdy nie wiadomo kiedy się przyzna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,jak dobrze mieć strych na którym można wygrzebać takie skarby:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się i to bardzo :) Świetnie t wymyśliłaś ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!po prostu super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki recykling :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na lampiony ze starych abażurów jest świetny.Efekt końcowy przerósł pomysł.A ja stare abażury powyrzucałam na śmietnik... teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niemożliwa! :)) Czary mary robisz z wikliny! :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szopki! Ty to masz wyobraźnię:) Takiego lampiona nie ma nikt:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się i to bardzo.. miło by było tak wieczorkiem posiedzieć w jego blasku ...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. popieram rececling, a twój jaki twórczy i efektowny, BRAWO! p.s.dziękuje za życzenia, dziś również świętuje imieniny - tak mi się nazbierało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię szyć,uwielbiam,ale także podziwiam talent innych
    osób,robi Pani piękne rzeczy,a jeszcze bardziej jestem
    pełna podziwu że znajduje Pani czas mając dzieci.
    Życzę dalszych sukcesów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie ze tak, jest bardzo fajny. W zyciu bym nie zgadla z czego byl zrobiony.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. W życiu bym nie wpadła na to, że z tak okropnych abażurów można zrobić taki piękny lampion! Ekstra wygląda i za dnia, i w nocy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje dzieła z papierowej wikliny:) Nie dość, ze to recykling, to jeszcze bardzo pomysłowy i świetnie wykonany:) Brawo! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł pierwsza klasa i świetnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)