Mili goście

piątek, 17 maja 2013

Skrzyneczki i życzenia...

Witam po krótkiej przerwie. Dzisiaj chciałabym wam pokazać dwa koszyczki, które zrobiłam jakiś czas temu. Pokazywałam je nawet na blogu, ale nie byłam zadowolona z ich efektu końcowego. Nijak nie pasowały mi do otoczenia. Wczoraj mnie natchnęło i przemalowałam je po prostu na biało, i muszę przyznać, że moim skromnym zdaniem był to strzał w 10. Po metamorfozie pięknie mi się wpasowały w wystrój kuchni. 



Ta szafka kiedyś miała drzwiczki i była zamykana, niestety nie wytrzymała próby czasu i sąsiedztwa piekarnika. Nie wiedziałam co z nią zrobić, szpeciła tylko zestaw kuchenny. Myślę, że całkiem fajnie to wyszło. 





 Teraz trochę z innej beczki. Dziś 17 maja więc wszystkim moim imienniczkom, tym bardziej i mniej zakręconym, życzę wszystkiego najlepszego z okazji imienin...



 Nasze zdrówko...



Pozdrowionka

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają takie białe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały kolor jest akurat na topie, sama też jestem jego wielbicielką, bardzo ładnie się komponuje z ciemnym drewnem. Pokrywki doniczek otulone serwetkami (?) dodają efektu całości....
    Najlepszego na imieninki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie pomysł miałaś dobry,bardzo fajnie się wpasował w otoczenie kuchenne.A skoro wspominasz coś o imieninach to życzę wszystkiego najlepszego i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny. Zajrzałam do Ciebie a tu same cudeńka, koszyczki wianuszki, jajka.... Białe koszyki są świetne i bardzo praktyczne, a do tego rewelacyjnie komponują na półkach. Urzekła mnie również dekoracja słoików:)
    I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji wczorajszych imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł mialaś super,WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego!
    A skrzyneczki wyglądają jak robione na wymiar!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :) Koszyki są cudne :) Jesteś zdolniacha :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zawsze spóźniona...wszystkiego najlepszego♥Koszyczki zachwycają,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego!
    Koszyki górą ;) Zawsze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczki wyszły super.Z małym opóźnieniem życzę Ci dużo miłości i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona Twoimi koszyczkami ;) chciałabym sama się nauczyć, jak się takie robi ;) a ja mam imieniny 9 lipca :P wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne koszyczki-prawdziwe cudeńka,Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczki wyszły ci śliczne. Lubię wszystko na biało:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyki świetnie wyglądają! Białe dobrze się komponują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)