Mili goście

niedziela, 30 czerwca 2013

Powrót

Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Zaraz się wytłumaczę dlaczego mnie tak długo nie było, ale zanim to nastąpi chciałam Wam pokazać pierwszy bukiecik z róż z krepiny (w końcu udało mi się ja nabyć). Bukiecik wręczył mój synuś Pani w przedszkolu na zakończenie roku szkolnego.







Teraz pokażę Wam co pochłonęło prawie trzy tygodnie mojego życia, mianowicie dwieście sztachet, które musiałam pomalować dwukrotnie.

Warto było, teraz moje podwórko wygląda tak.



Oprócz tego miałam dość owocny sezon truskawkowo-jagodowy. Co drugo dzień zbiory i w ten sposób mam zapas dżemu na zimę, w sumie przeszło 100 słoiczków.



Na koniec chciałbym Wam pokazać gościa jaki nas wczoraj odwiedził.
Ot zalety mieszkania na wsi. Do zobaczenia, mam nadzieję częstszego, chociaż nie wiem jak to będzie bo został mi jeszcze 100  sztachet do pomalowania. Pozdrowionka



11 komentarzy:

  1. No kochana teraz podwórko jest pięknie otoczone a ile to pochłonęło czasu to sama wiesz najlepiej .Widać ,że efekt jest piękny.
    Bukiecik śliczny ,a te słoiczki ..ach mam na nie chrapkę.Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to sie faktycznie napracowałaś,chociaż ja uwielbiam taką robotę;)Płot prezentuje się świetnie,widać w nim damską rękę;))Bardzo podobają mi się te białe różyczki ,bo dość rzadko ktoś robi je własnie w takim kolorze,a szkoda;)
    Zazdroszczę Ci tej wsi strasznie i tych truskawek,tych indyków i tych słoików;))
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrodzenie wygląda fantastycznie..warto było ten czas poświęcić na jego malowanie...bukiet też super:)Jak wymalujesz pozostałe 100 to się pochwal efektem :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Plot wyglada fajnie,trjskawk zazdroszcze,bo u mnie w tych deszczach wiele nie ma,a gosc wyjatkowy,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomnialam o bukieciku...upppsss... bardzo ladny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet sliczny,a sztachetki dodały uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiecik piękny, a sztachetki wyszły Ci pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie pomogę Ci pomalować te 100 sztachet, a odpłacisz mi się tym smakowitym dżemem :)) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny bukiecik♥I sztachetki super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny płotek:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płotek fajny,tylko robota jest...ale efekt napewno będzie wyjątkowy.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)