Mili goście

niedziela, 9 czerwca 2013

Prezenty

Witam serdecznie, dzisiaj krótko, bo słoneczko pięknie Świeci (w końcu), więc zaraz pędzę łapać promyki. Jak wskazuję tytuł posta, dzisiaj będzie o prezentach. Wczoraj byłam na ślubie u koleżanki, nie wypadało pójść z pustymi rękami, pomyślałam, że podaruję Młodej Parze takie coś...



Moniko i Waldku, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

To nie koniec prezentów w tym poście.  W tym tygodniu spotkała mnie miła niespodzianka, doszła do mnie paczuszka od Anity z Niezwykłego Zakątka . Jakie ona cuda tworzy to normalnie szczęka opada, zajrzyjcie koniecznie. Ja jakiś czas temu jakimś cudem wygrałam u Anity candy i teraz cieszę się takimi cukiereczkami.



Anitko dziękuję bardzo.

Udanej niedzieli. Pozdrowionka

12 komentarzy:

  1. Piękny prezent przygotowałaś i cudny dostałaś :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki serduszka są zawsze miłym akcentem i podarunkiem ,a Ty kochana też nieźle dostałaś w podarunku.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent super,bardzo fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie na wyróżnienie,pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  4. Dziekuję za odwiedziny, podpowiem, że zestawik balkonowy kupiłam w Nomi...pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy.,

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent dla Młodych bardzo oryginalny:) A to pudełko z truskawkami super:) Ale z Ciebie szczęściara:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny prezent na ślub i smakowite truskawkowe gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszka;-)) bo od serca przecież podarowane...podziwiam twoje wiklinowe różności...dziękuję za odwiedziny i czekam na kolejne "robionki" wiklinowe;-)))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze serducha:) Gratuluję tych spaniałych truskaweczek:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko u Ciebie takie piękne i kolorowe.Pozdrawiam i podziwiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne serduszka z pewnością młodej parze się spodobały :) pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te prezenty, uwielbiam truskaweczki więc już wiem jak się musiałaś cieszyć na ten prezent ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)