Mili goście

wtorek, 4 czerwca 2013

Różności


"Ciągle pada! Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby,
Mokre niebo się opuszcza coraz niżej,
żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie. A ja?..."

       A ja mam już tego dość, czy ja mieszkam w jakiejś strefie gdzie występuje pora deszczowa?  Warzywnik wygląda jak poletko ryżowe, kwiatki, które posiałam i pięknie mi wzeszły, niedługo przepłyną do sąsiada.
        Jedynym malutkim plusikiem tej sytuacji jest to, że mogę coś potworzyć w domu.
 Powstał więc nowiutki kwietnik na stelażu z reszty starego, z którego powstał mój parasolnik.





 Wyplotłam kolejną osłonkę na doniczkę...

 i tak mnie zachwyciła biel, że troszkę zaszalałam i pobieliłam co mi w rękę wpadło...





nawet ceramiczny bucik dostał nową szansę...

Na koniec recyklingu ciąg dalszy. Wyszperałam na strychu dwie stare (chyba) lampy i oto mam komplecik osłonek na kwiatki...



Pozdrowionka i do zobaczenia, oby w bardziej sprzyjających okolicznościach przyrody.

12 komentarzy:

  1. Pomysł z kloszami w roli doniczek-bezcenny;))Biel to piękny kolor,wszystko rozjaśnia i daje taką świeżość.Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły:) Te osłonki z kloszy super:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy potworzyłaś ... więc chyba nie jest tak źle z tym deszczem ... :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie porobiłaś na biało te przedmioty,a pomysł z kloszami jako osłonki pierwsza klasa i bardzo mi się podoba:)Czasem fajnie poodświeżać stare przedmioty i nadać im nowego wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy porobiłaś,a kloszowe doniczki świetne:)
    Kochana u mnie też ciągle pada:( Wczoraj przechodziły takie ulewy,że na podwórku miałam wartki potok.
    Dobrze ,że warzywa już dobrze ukorzenione ,bo spłynęły z tej mojej działki. Dwa lata temu jak przeszła taka ulewa zaraz po posadzeniu cebuli dymki,to zbierałam ją na podwórku:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejne super rzeczy stworzyłaś :) Pomysłowa i zdolna :)

    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! zachwyciłam się!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kaja kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że pleciesz jak oszalała! :))
    Coraz pikeniejsze Twoej prace!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj-ale piękne prace i fantastyczne pomysły.Rozkręciłaś się na całego.Pozdrawiam serdecznie.J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)