Mili goście

wtorek, 3 września 2013

Moje dzielne przedszkolaki






8 komentarzy:

  1. bliżniaki? słodkie minki mówią, że w przedszkolu bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bliźniaki, jest między nimi prawie dwa lata różnicy!!!

      Usuń
  2. Twoje dzieciaczki są już całkiem duże:))Też pomyślałam,że to bliźniaki:) Musisz zmienić zdjęcie profilowe...szykując niespodziankę dla Ciebie sugerowałam się właśnie tym.....a tu już poważne towarzystwo!!
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ;)
    Sama nie dawno taka byłam ;)
    Zapraszam do mnie (miło jak zostaniesz obserwatorem lub zostawisz komentarz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace masz piękne, ale przedszkolaki najlepsze. Moje dzieci, chociaż dzisiaj mają 20 i 18 lat, jak spojrzałam, przypomniałam sobie, jak to niedawno były takie małe, też córka starsza od synka.
    Zapraszam do siebie na blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)