Mili goście

niedziela, 6 lipca 2014

SOBÓTKA ŚWIĘTOJAŃSKA

Oj cos mi nie wychodzi ten powrót do blogowego świata, Miałam ambitny plan pisania chociaż jednego postu w tygodniu, niestety jak zwykle nic z tego nie wyszło. Tym razem nic nie planuję, jak się uda to dobrze, a jak nie to też przecież się nic nie stanie, chociaż mam malutką nadzieję, że jednak się uda, bo mam Wam sporo do pokazania. Na pierwszy ogień idą zdjęcia z festynu V SOBÓTKA ŚWIĘTOJAŃSKA W SOBÓTCE. Zapraszam na stronę http://sobotkastara.pl/bip/, tam bardzo szeroka relacja z bardzo udanej imprezy. Ale do rzeczy, oto kilka fotek moje przybytku.



 Mój pierwszy klient, własny, osobisty Tata, chyba ma dobrą rękę, bo jak na pierwszy raz to poszło całkiem dobrze.







Fajnie było, nagadałam się za wszystkie czasy, spotkałam ze znajomymi, uśmiałam się, że aż mnie brzuch bolał, szkoda tylko, że następny taki festyn dopiero za rok.
Pozdrowionka


4 komentarze:

  1. To musiała być super impreza :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie festyny:) Widze świetne skarby posiadasz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cudeńka wystawiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie imprezy:) Jeśli tylko mogę, odwiedzam ale jeszcze nigdy nie wystawiałam swoich rzeczy na sprzedaż. Twoje stoisko prezentuje się okazale:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde miłe słowo:)